دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

نیوتون

همه دانشمندان مردند و وارد بهشت شدند آنها تصمیم گرفتند تا قایم موشک بازی کنند

متاسفانه انشتین اولین نفری بود که باید چشم می گذاشت. او باید تا 100 میشمرد و سپس شروع به جستجو میکرد.

...همه پنهان شدند الا نیوتون

نیوتون فقط یک مربع به طول یک متر کشید و درون آن ایستاد. دقیقا در مقابل انشتین.

97, 98, 99.100. انشتین شمرد. او چشماشو باز کرد ودید که نیوتون  در مقابل چشماش ایستاده. انشتین فریاد زد نیوتون بیرون( سک سک) نیوتون بیرون( سک سک)

نیوتون با خونسردی تکذیب کرد و گفت من بیرون نیستم.

..او ادعا کرد که اصلا من نیوتون نیستم.

...تمام دانشمندان از مخفیگاهشون بیرون اومدن تا ببینن اون چطور میخواد ثابت کنه که نیوتون نیست...

..نیوتون ادامه داد که من در یک مربع به مساحت یک متر مربع ایستاده ام... که منو نیوتون بر متر مربع میکنه .........

...از آنجایی که نیوتون بر متر مربع برابر یک پاسکال می باشد بنابراین من پاسکالم  پس پاسکال باید  بیرون بره (پاسکال سک سک) 

نویسنده فائزه

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 18:53 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

زهره چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 17:09

خیلی با حال بود

قابلتو نداشت عزیزم

منیره شنبه 5 تیر 1389 ساعت 03:49

سلام فائزه جون متن جالبی بود امید وارم در امتحاناتت موفق بشی.دوست دارم.بای

سلام مرسی ازینکه به وبمون سر میزنی آرژانتین در جه حالیه؟

فائزه یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 18:39

حسین عزیز ممنون که مطلبمو خوندی بازم به وبلاگمون سر بزن

منیره یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 20:47

سلام عزیزم ارژانتین فعلا برترین تیم همش بخاطر کار مسی جون.

به مسی جون سلام برسون بگو دمت گرم

منیره سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 17:10

سلام عزیزم .برد پیریشب رو بهت تبریک می گم.۳تا گل زدیم به مکزیک برو حلشو ببر.

مرسی گلم منم تبریک میگم

منیره یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 19:55

سلام خسته نباشی بعد از این همه امتحان می خواستم به استحضار می رسانم دیگه دیره ارژهنتین حذف شد

سلام ای داد بیداد دیر تبریک گفتم؟ بابا درگیریه امتحاناس دیگه. حواس که برا ادم نمیذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد