دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

سخنان دکتر علی شریعتی

آیا در این دنیا کسی هست بفهمد
که در این لحظه چه می کشم ؟ چه حالی دارم؟
چقدر زنده نبودن خوب است ، خوب خوب خوب

چه امید بندم در این زندگانی
که در نا امیدی سر آمد جوانی
سرآمد جوانی و ما را نیامد
پیام وفایی از این زندگانی

عشق تنها کار بی چرای عالم است ، چه ، آفرینش بدان پایان می گیرد

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود
هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم
و هنگامی تشنه آتش شدم،
که در برابرم دریا بود و دربا و دریا

از دیده به جاش اشک خون می آید
دل خون شده ، از دیده برون می آید
دل خون شد از این غصه که از قصه عشق
می دید که آهنگ جنون می آید

حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد

چو کس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم

دلی که عشق ندارد و به عشق نیاز دارد،
آدمی را همواره در پی گم شده اش،
ملتهبانه به هر سو می کشاند

مهربانی جاده ای است که هرچه پیش می روند ، خطرناک تر می گردد

  من چیستم؟
لبخند پر ملامت پاییزی غروب در جستجوی شب
که یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات ، گمنام و بی نشان
در آرزوی سر زدن آفتاب مرگ
نوشته شده توسط نسیم

نظرات 6 + ارسال نظر
اسماعیل جمعه 4 تیر 1389 ساعت 06:48

سلام خیلی زیبا بود ممنون

خواهش میکنم

عاطفه جمعه 4 تیر 1389 ساعت 08:28

سلام خیلی زیباست انتخابت خیلی خوب بود.

مرسی عاطفه جان بازم سر بزن به وبمون خوشحال میشیم

منیره شنبه 5 تیر 1389 ساعت 03:43

سلام نسیم جون متن زیبایی بود امید وارم در امتحاناتت موفق بشی دوست دارم.بای

ممنون شما هم موفق باشی

بی رحم شنبه 5 تیر 1389 ساعت 04:58

فکر نکن مطلب زیاد زدی اینا رو از وبای کلاس شنوایی ها کش رفتی خجالت بکش

من تا حالا به وب شنوایی ها سر نزدم!منبعم یه جای دیگس!اهل کش رفتنم نیستم!

lord sd جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:59

شریعتی:

آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند. از «تن» تو- هر چقدر هم که قوی باشد- ترسی ندارند. از گاو که گنده‌تر نمی‌شوی، میدوشندت! از خر که قوی‌تر نمی‌شوی، بارت می‌کنند! از اسب که دونده‌تر نمی‌شوی، سوارت می‌شوند!، اما آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند

***********************
خیلی خوب بود . موفق باشی

سلام مرسی که دوباره اومدی!متن شما هم زیبا بود.

سارا یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 20:03

سلام من همیشه به وبتون سر می زنم ولی چند وقته که مطالب تغییر نکرده لطفا مطالب و جدید کنید راستی به وب منم سر بزنیدhttp//www.september.blogsky.com

سلام سارا جان ممنون که به وب ما سر میزنی
راستش فصل امتحانات اجازه نمیداد که به کار های وب مشغول باشیم.
در آینده نه چندان دور با مطالب بهتر در خدمتت هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد