دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

بدون شرح....

پروردگار مهربان من:

کسی که اکنون مشغول خواندن این متن است زیباست چون دلی زیبا دارد.

چون تو دوستش داری و به او نظر کردی.قدرتمند و قوی و استوار است چون تو پشت و پناهش هستی.

خدایا از تو میخواهم کمکش کنی تا زندگیش سرشار از بهترین ها باشد.

معبود من به او درجات عالی دنیوی و اخروی عطا فرما و کاری کن به انچه چشم امید دوخته و انگونه که به خیر و صلاحش هست برسد.

خدایا در سخت ترین لحظات زندگی یاریگرش باش

تا همیشه بتواند همچون نوری در تاریکترین و سخت ترین لحظات زندگی اش بدرخشد و درناممکن ترین موقعیت ها عاشقانه مهر بورزد.........

آمین

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام دوستان:

حتما از جستجوی برای یک اسپمر خوب خسته شده اید.حتما خودتون مطلع هستید که تمامی اسپمرهای موجود که به فروش میروند خراب میباشند به جز1موردکه اون هم به قیمت بسیار بالا بفروش میرسد.

من و دوستانم اقدام به ساخت یک اسپمر بسیار قوی و با کارایی بالا کردیم که به وسیله اون میتونید به 4وبلاگ بلاگفاومیهن بلاگ و... نظر ارسال کنید.

این اسپمر با ضمانت به فروش میرسد و 100%سالم میباشد.

http://sjadid.blogfa.com/

سهیلا چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 19:18

سلام پروانه جونم
مطلبت مثل همیشه معرکه بود...
همیشه بیادتم عزیزم...

سلام سهیلای من.ممنون که خوندی.منم بیادتم و واسه دیدنت روزشماری می کنم.

دمنوش گیاهی چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 21:13

سلام
عذر میخوام ما الان ورودی ارشدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارشد به چه معنا دقیقا. ایهام داره ها!

سلام.تغییرات جدید وب کار منه اما ورودی ارشد رو دیگه من اضافه نکردم.حتما منظور این بوده که اولین دوره ی ورودی گفتار همدان هستیم.ارشدیم دیگه!!!!!!

فائزه جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 20:55

سلام من فکر کنم به این معنای که ورودی های ارشد ۴ سال دیگه ماییم

سلام عزیزم.زهره جوابیه گذاشته میتونی بخونی.واقعا ایهام داره ها!!ایشالا همین طوره که تو میگی.

اسماعیل شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 00:55

سلام
الهی آمین

سلام.به نظرم مستجاب شدن هر دعایی به تلاش خود آدم هم نیاز داره.به هر حال ممنون که خوندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد