دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

تو به من خندیدی....

تو به من خندیدی و نمی دانستی من به چه دلهره

از باغچه همسایه سیب را دزدیدم..

باغبان از پی من تند دوید،

سیب را دست تو دید

غضب آلود به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

تو رفتی و هنوز سالهاست در گوش من

 آرام آرام  خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق این پندارم:که چرا باغچه

کوچک ما سیب نداشت....؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
stشیراز پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 19:05

وبلاگ خوبی دارید تبریک میگم ما هم شما رو add کردیم

سلام.ممنون.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد