دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

real love


گفته شده است که عکس این دو پرنده در کشور اکراین گرفته شده است. میلیون ها نفر در کشور آمریکا و اروپا با دیدن این عکس ها گریه کرده اندعکاس این عکس ها آنها را به بالاترین قیمت ممکن به روزنامه های فرانسه فروخته است و تمام نسخه های روزنامه در روز انتشار این عکس بطور کامل فروخته شده است. در تصویر اول پرنده ماده زخمی روی زمین افتاده و  منتظر جفتش می باشد


در تصویر دوم پرنده نر برای همسرش با عشق و دلسوزی غذا می آورد



در تصویر سوم پرنده نر مجددا برای همسرش غذا می آورد اما متوجه بی حرکت بودن وی می شود لذا  شوکه شده و سعی می کند او را حرکت دهد



لحظه ایکه متوجه مرگ عشق خود می شود و شروع به جیغ زدن و گریه می کند



در کنار جنازه همسرش می ایستد و همچنان به شیون می پردازد


در آخر مطمئن می شود که عشق به او باز نمی گردد لذا با غم و ناراحتی کنار جنازه وی آرام می ایستد




عشق

زبان مشترک تمام آفریده های خداوند



نظرات 6 + ارسال نظر
MyTheme یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 19:43 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

زهره یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 19:58

خانوم خشگله عکسات نمایش داده نمیشه
راستی یه سوال مگه تو از عشقم چیزی سرت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نه فقط تو سرت میشه
جوجو خالق عشق من بودم قصه عشقو من نوشتم انا لیلی حاجی مجنون

زهره دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 02:42

لیلی یه موقع مجنونتو نکشی؟؟؟؟؟؟
فایزه میخواستم یه چیزو صادقانه بهت بگم روز و شب دارم دعا میکنم انتقالیت جور شه از شرت راحت شیم.
حالا دختر مامان گریه نکن شوخی کردم.اگه تو بری کی دیگه میره سلف برا ما غذا بگیره.کی دیگه میره تنقلات پارتیامونو بخره.کی دیگه میره بند وبساط شام پختنمونو بخره و....................................................................................................................
راستی فک کنم به آرزوت رسیدی وبلاگمون شده دختران گفتار همدان!!!!!!!!!!

دخترا تو همه چی اولن حتی تو وبلاگ نویسی
اینو همیشه یادت باشه

الهام از اهواز دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 18:49

سلام دوستان ممنون که بهمون سر زدین
ما هم از همکاری با شما خوشحال میشیم

سلام الهام جان ممنون که به وبلاگمون سر زدی. اگه بهمن برا کنگره اومدیم انشااله بیشتر با هم آشنا میشیم.از طرف زهره

زهره سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 04:36

سلام.حالا چه زودم بهش بر می خوره!!!!!!!!!!جنبه نداری دیگه.اینقدرم ناز نکن.می دونی که میمیرم برات . هر چی هم بهت میگم از روی شوخیه.
به قول سهیلا سن من قهر (با من قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
نگو آره که طاقتشو ندارم...........

مرض هرچی دلت میخواد بار ادم می کنی بعد میگی بی جنبه خودتم میدونی من خیلی حساسم حالا اگه شما بهش میگین بی جنبه نمیدونم

زهره چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 02:57

فدای اون حساسیتات دختر مامان.باورت نمیشه دلم برا دیدنت یه ذره شده.

وای مامانم اینا . حالا چاخان نکن بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد