دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

بدو گشت ارشاد اومد...!!!

 

شما و نفر قبلی در کافی شاپ نشستین و گرم صحبت هستید که یه دفعه گشت امنیت اخلاقی میاد سر میز شما و میپرسه :

آقا ( خانم ) چه نسبتی با شما دارن ؟

 

- ایشون دوست من هستن ، جرم من چیه سرکار این که عاشقم !! ( تریپ فیلم آواز قو ، آخرشم خودتو به کشتن میدی !)77.gif

 

 

2-نامزدمه 23.gif

 

 

3- 5 ساله ازدواج کردیم !!  ای وای بچه ام کجاست !!‌7.gif43.gif

 

 

4- رفیق ناباب باعث شد !!!   والا من اصلا نمی دونستم کافی شاپ چیه !!44.gif42.gif

 

 

5- من هیچ رابطه ای با ایشون ندارم ، ایشون داشت مزاحم من می شد !! واقعا می بینید چه دور و زمونه ای شده 26.gif68.gif22.gif


 

6- من اصلا ایشون رو نمی شناسم !14.gif76.gif


 

7- تعهد ؟!!‌ کجا رو باید امضا کنم تا بی خیال ما شی !   20.gif47.gif


 

8- ای بابا آخه حرف زدن دو تا پسر ( 2 تا دختر ) با هم که گیر دادن نداره !!  گیر الکی میدی ها !  68.gif62.gif

 

 

9-ااااا خب چیزه پسر (دختر) همسایمونه اومده یه کم بهم ریاضی یاد بده!! 1.gif9.gif5.gif

 

 

10-بابا من تنها نشسته بودم این خودش اومد اینجا نشست 18.gif پاشو بینم 20.gif 14.gif

 

 

11-What are you doing?I can't speak farsi...!!!(تیریپ خارجکی 4.gif)65.gif 100.gif

 

 

12-نوشیدنی رو میپاشم تو صورت گشتیه فرار میکنم !!!18.gif18.gif66.gif

 

 

13-تیریپ روشنفکری میزنم با احترام دستشو میگیرم باهم میریم عین خیالمونم نیست10.gif101.gif

 

 

14-من قصد ازدواج دارم با ایشون 23.gif16.gif4.gif9.gif

 

 

15-(تیریپ غیرتی پسرا) آبجی من خودم خواهر مادر دارم مگه تو خودت داداش و بابا نداری برو ضعیفه... استغفرالله22.gif48.gif

 

 

16-(تیریپ غیرتی دخترا) جیییییییییییییییییغ بلند!!با کیف میزنم تو صورتش.... مگه خودت خواهر مادر نداری مرتیکه ....71.gif 61.gif

 

 

17-خودمو میزنم به کر و لالی 4.gif32.gif76.gif 35.gif

 

 

18-میزنم زیر گریه می افتم به دست پاشون میگم تورو خدا به بابام نگین 3.gif3.gif3.gif46.gif46.gif 63.gif

 

19-(تیریپ مظلوم نمایی) همه چیو میندازم گردنش با بغض میگم دستگیرش کنید میخواست منو بکشونه خونه خالی!!!17.gif4.gif

 

 

20-یه دسته اسکناس که از جیب بابام کش رفتمو یواشکی از زیر میز نشونشون میدم که یعنی آره.....4.gif4.gif64.gif 

 

۲۱-اوو اینجا کجاست این خانوم کی هست

 

  
 5.gifبقیشو از خودتون ابتکار به خرج بدین و تو بخش نظرات بکار ببرین..5.gif4.gif4.gif ببینم چکار می کنین4.gif

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 19:18 http://bia2mod.shakheh.com/

سلام شما با اومدنتون به این وب هرگز پشیمون نمیشید !

زهره چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 20:24

فائزه جان یادت رفت بگی :
آقا ایشون برادرم هستند(اونم از نوع رضاییش که دیگه نه نیازی به کارت شناسایی باشه و نه به تفاوتهای فردی گیر بدند.)

اره اینم هست ولی چون خیلی نادره عنوانش نکردم این به درد من میخوره نه تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد