دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

بازی سرنوشت  

اسمش فلمینگ بود . کشاورز اسکاتلندی فقیری بود. یک روز که برای تهیه معیشت خانواده بیرون رفت، صدای فریاد کمکی شنید که از باتلاق نزدیک خانه می آمد. وسایلشو انداخت و به سمت باتلاق دوید.اونجا ، پسر وحشت زده ای رو دید که تا کمر تو لجن سیاه فرو رفته بود و داد میزد و کمک می خواست. فلمینگ کشاورز ، پسربچه رو از مرگ تدریجی و وحشتناک نجات داد.

روز بعد، یک کالسکه تجملاتی در محوطه کوچک کشاورز ایستاد.نجیب زاده ای با لباسهای فاخر از کالسکه بیرون آمد و گفت پدر پسری هست که فلمینگ نجاتش داد. 

 

 

 

 

نجیب زاده گفت: " میخواهم ازتو تشکر کنم، شما زندگی پسرم را نجات دادید."

کشاورز اسکاتلندی گفت: " برای کاری که انجام دادم چیزی نمی خوام و پیشنهادش رو رد کرد."

در همون لحظه، پسر کشاورز از در کلبه رعیتی بیرون اومد.

نجیب زاده پرسید:" این پسر شماست؟"

کشاورز با غرور جواب داد : "بله"

نجیب زاده گفت: " من پیشنهادی دارم.اجازه بدین پسرتون رو با خودم ببرم و تحصیلات خوب یادش بدم.اگر پسربچه ،مثل پدرش باشه، درآینده مردی میشه که میتونین بهش افتخار کنین” و کشاورز قبول کرد.

بعدها، پسر فلمینگ کشاورز، از مدرسه پزشکی سنت ماری لندن فارغ التحصیل شد و در سراسر جهان به الکساندر فلمینگ کاشف پنی سیلین معروف شد.

سالها بعد ، پسر مرد نجیب زاده دچار بیماری ذات الریه شد.فکر میکنید چه چیزی نجاتش داد؟ پنی سیلین.

و میدونید اسم پسر نجیب زاده چه بود؟ وینستون چرچیل


نظرات 2 + ارسال نظر
وبلاگ حقوقی پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 20:09 http://hoqooqi.blogsky.com

گفتار درمانی ؟ من خودم خیلی روش فکر کردم !! هیچ چیز مثل یک ساعت حرف درست حسابی با یه نفر دوست که باهاش راحت باشی به آدم آرامش نمیده !
حقیقت از وبلاگ های دانشجویی خوشم میاد و زود میرم براشون نظر میدم که موقفق باشن .

حرفتو قبول دارم البته دوستی که بشه باهبش راحت بودو از عاقبتش نترسید خیلی کمه اگه پیدا کردین به منم معرفیش کنین

زهره جمعه 2 مهر 1389 ساعت 05:25

سلام.یه چیزی بهت میگما!!!!!!!این همه دوست فوق العاده دورو برت هستن بازم دنبال دوستی؟؟؟؟؟

عزیزم دوست زیاد دارم اما بعضیاشون یکم دهن لقن مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد