دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

متولدین گل ماه مهر تولد قشنگتون مبارک !!!!!!!!!

   http://www.soi.ir/pic/images/93110554819858242000.jpg                                                                                                       برای روز میلاد تن خود
من آشفته رو تنها نزاری
برای دیدن باغ نگاهت
میون پیکر شبها نزاری
همه تنهاییا با من رفیقن
منو در حسرت عشقت نزاری
برای روز میلاد تن خود
من و دور از دل و دیدت نزاری
دلم دلتنگ و مهر تو می خواد
دلم رو در پی غم ها نزاری
میام تنها توی قلبت می شینم
منو قلبت رو جایی جا نزاری
عزیزم جشن میلادت مبارک
منو اون سوی جشن دل نزاری

عزیزم جشن میلادت مبارک
منو اون سوی جشن دل نذاری
از طرف دوستان عزیزتر از جان!

نظرات 6 + ارسال نظر
بهاره شنبه 3 مهر 1389 ساعت 00:09

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست


با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای


من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم




خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست.

تولدت مبارک پروانه جون

شکوفه شنبه 3 مهر 1389 ساعت 00:11

فوووووووت …..

فووووووووت ….
فوووووووت …..
فووووووووت …
فوووووووت ….
بیا شعما رو فوت کن..... !!!
تولدت مبارک !!!



نهم مهرماه برای من باشکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی.پروانه جون تولدت مبارک

زهره شنبه 3 مهر 1389 ساعت 01:12

عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو

تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک

پروانه جون و نسیم عزیزم تولدتون مبارک.

نسیم یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 02:36

مرررررررسی که یادت بود از طرف خودم و صبا به خودمو پروانه تبریک میگم

خواهش میکنم گلم.انشااله در تموم طول زندگیت پیروز و موفق باشی از طرف زهره

سهیلا یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 19:32

سلام عزیزانم..

به توکه مهربونی رو از ماه مهر وام گرفته ای تولدت را تبریک میگم.
بهترینهارو براتون آرزومندم

اسماعیل چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 08:30

سلام بر همه هم کلاسی های خوبم.تولداونای که مهری اند مبارک

سلام.مرسی از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد