دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

روز دختر مبارک

سلام

ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه رو به همه ایرانیا و شیعیان جهان تبریک می گم

   

 

  

  روز دختر مبارررررررررررررررررررررک  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
پروانه شنبه 17 مهر 1389 ساعت 03:31

سلام گلم.منم این روز رو به همه ی دختر خانم های گل گلاب تبریک میگم.امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشید

سهیلا شنبه 17 مهر 1389 ساعت 03:52

سلام عزیزی.مررررررررسی خیلی پست بجایی بود.منم از طرف خودم این روز رو به همه ی گلی خانمهای کلاس تبریک میگم

مرضیه شنبه 17 مهر 1389 ساعت 04:42


سلام فائزه جونم...
هوووووووووررررررررررااااااااااااا.........
منم این روز رو به (12 دختره کلاس) تبریک میگم...

آسیهfromشیراز شنبه 17 مهر 1389 ساعت 04:47

سلام بر قطب یک عزیز
من هم به نوبه ی خودم این روز عزیز روبه همه ی دختران پارس در ایران زمین تبریک میگویم.

نسیم شنبه 17 مهر 1389 ساعت 05:55

سلام منم از طرف خودم این روز بزرگ و به تمام زیبا صورتان و زیبا سیرتان ایران تبریک میگم

سلام مرسی عزیزم روز توام مبارک

اسماعیل یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 10:10

سلام منم این روزو به همتون تبریک میگم.
من هنوز هم نفهمیدیم کدوممون دختریم که شدید۱۲نفر

سلام.ببخشید اشتباه ما هم مثل مسولان آموزشمون بود.به هر حال بازم پوزش می خوایم.از طرف تمامیه دختران گروه به ویژه مرضیه

lord sd پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:30

اسماعیل جان به دل نگیر.

حتما معلم اول دبستانشون شمردن رو درست بهشون یاد نداده

یادمه منم اون موقع ها ممکن بود از این اشتباهها کنم

خوشت میاد یکی با خاک یکسانت کنه؟ اونقد ضایت کردم بس نبود؟ روتو برم اون قضیه یک چیز دیگه بود که تو خبر نداری پس دخالت نکن کوچولو

lord sd پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:44

اوووووووو. چه ترسناک

من که یادم نمیاد ضایع شده باشم

به هر حال 2 زار جنبه هم خوبه آدم داشته باشه

حالا اون قضیه رو بگین ما هم بدونیم

برو نظراتو بخون یادت میاد
من جنبه دارم تو لیاقتشو نداری
اون قضیه مال کلاسمونه گفتن به غریبه ها نگیم
فضولیت گل کرده؟ نمیگم تا تو خماریش بمونی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:54

چه خشن

حالا بگو دیگه.

من دارم از فضولی میترکم

خشونتو شما پسرا استاد کردین اونوقت به من میگی خشن؟
نمیشه دیگه, گفتن نگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد