دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

خروش موج

  به پیش روی من تا چشم یاری می کند دریاست           

 

 چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست !

 

درین ساحل که من افتاده ام خاموش،

 

غمم دریا، دلم تنهاست ....

 

وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق ها ست

 

خروش موج، با من می کند نجوا،

 

که « هر کس دل به دریا زد رهائی یافت !

 

که هر کس دل به دریا زد رهائی یافت ... »

 

*****

 

مرا آن دل که بر دریا زنم، نیست !

 

ز پا این بند خونین بر کنم نیست ،

 

امید آنکه جان خسته ام را ،

 

به آن نادیده ساحل افکنم نیست . . . . .

نظرات 5 + ارسال نظر
نادیا یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 07:23 http://http://kolbeh-tarek.blogfa.com/

سسلام دوست من

وب خوبی داریااا


همچنین مدرسهههه

من شما رو لینک می کنم خواستی منو بانام کـــــــلـــبه تاریـــــــــک بلینک ممنون


بای

سلام.ممنون که سرزدی

عباس دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 03:11 http://.abdar.blogsky.com

ممنون امدی وب شما هم خوبه موفق باشید.

مرسی...شما هم همینطور

فائزه دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 04:03

سلام گلی جون مطلبت فوق العاده بود هم عکسش توپ بود هم شعرش هم رنگش همه چیش عالی بود

سلام خانومی...مرسی.خوش سلیقه ای دیگه!!!!!!!!!!!

ناهید دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 07:39

عزیزم ما به تو افتخار میکنیم....
ممنون از مطلب خوشگلت..

ممنون که به وبمون سرزدی ناهید جون...ما ازین مطالب خشگل مشگل زیاد داریم!!!!!!!!!!!!!!! بازم بیا منزل خودتونه!!!!

سهیلا دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 08:26

مررررررررررررررسی پروانه جونم...
هم عکسش خیلی باحال بود هم اون شعر خوشگلش.
دوستت دارم عزیزم...

سلام گل خودم!!!!!!!!!!!!!فدات بشم مررررررررسی که خوندی.منم میدوسمت..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد