دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

تصاویر زیبا از درختان پاییزی

 

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:33

نمیشد بجای پاییز عکس یه فصل دیگه مثل بهارو میذاشتین.

پاییز فصل افسرده گی و پژمرده گیه

فعلا پاییزه ایشالا ۶ماه دیگه عکس بهارو میذارم خوبه؟
پاییز فصل قشنگیه باید دیدتو عوض کنی تا قشنگیاشو ببینی

خ پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:47 http://khalvated.blogsky.com

در همه کار تلاش نتیجه میده

مرسی اقای دکتر که به وبلاگمون سر زدین خوشحال شدم

نسیم پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 04:36

فائزه جان عالیه!!!به قول اخوان... پادشاه فصل ها پاییز......

خواهش می کنم عزیزم
خونه خوش میگذره؟ جای منم خالی کن

پروانه پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 04:45

منم با نسیم موافقم.پاییز نشونه ی یه تحول بزرگ و زیباست.پاییز جلوه ی قدرت و سلیقه خداست.

وای چقد ادبی خوشمان امد

arash پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 05:06 http://www.arombegir.blogsky.com

سلام فائزه خانوم.ممنون که به وبلاگ من سر زدید و کامنت گذاشتید.اینکه من مطالبی توی وبلاگم می زارم دلیل بر تایید اون از طرف من نیست بلکه تنها نظرات اشخاصی که مطالب یا عکس ها رو می بینن برام مهمه.مثل همون نظر شما.البته شما طوری حرف زدید که انگار من دارم دین رو تخریب می کنم ولی ما کجا این کارا کجا.دین روی سر ماست.به هر حال ممنون

سلام مرسی به وبلاگم سر زدین . روی صحبت من با شما نبود بلکه با کسی بود که همچین عکسی رو درست کرده . من شهرمو خیلی دوس دارم و نمیخام کوچکترین بی احترامی به شهرم شه . چه دلیلی وجود داره شما همچین عکسیو بذارین؟ یعنی دونستن نظرا در مورد ۱ عکس دروغین اینقد مهمه؟ موفق باشین.

آسیه پاییزی شنبه 24 مهر 1389 ساعت 01:57

سلام قطب یک عزیزم..
عکس های زیبای پاییز منو به یاد پاییزهای زیبای شهرراز(شیراز) انداخت....میبوسمت وممنونم که منوبردی به شیراز.....

سلام خواهش می کنم عزیزم مرسی که مطلبمو خوندی

مریم سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:35

سلام. عکسا قشنگ بودن . آفرین. از جوابی هم که به آرش دادی ممنون. آدرس وبش رو بهم میدی؟

سلام قابلتو نداشت گلم
ادرسش کنار نظرش هست که

کویر سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 19:44

پادشاه فصلهاست پاییز...
جملگی را وقت خوشامد...ههههههههو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد