دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

قضاوت

قبل از این که بخواهی در مورد من 
 
 و زندگی من قضاوت کنی 
 
کفشهای من را بپوش و در راه من 
 
 قدم بزن .
 
از خیابانها، کوهها و دشت هایی 
 
 گذر کن که من کردم  

اشکهایی را بریز که من ریختم 
 
دردها و خوشیهای من را تجربه کن 
 
...

روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم 
 
دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان 
 
 راه سخت قدم بزن  
 
سالهایی را بگذران که من گذراندم 

همانطور که من انجام دادم ... 

بعد ، آن زمان می توانی در مورد من 
 
 قضاوت کنی 

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا مسعودی دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 21:17 http://goftardarmani.hamvar.ir

با سلام
شما در وبلاگ گفتاردرمانی pirooz1717.persianblog.ir لینک شدید خواهشمند است لینک مربوط به فروشگاه نرم افزار توانبخشی سینا www.goftardarmani.hamvar.ir را در وبلاگ خود قرار دهید.
با تشکر و آرزوی توفیق

علیدوستی چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 22:29

سلام
وبلاگ خوبی دارین !!
اگر یه وبلاگ خوب درباره گفتاردرمانی میخواین به وبلاگ من هم سری بزنید!
و اگه دوستش داشتی با نام "کاملترین بانک مقالات آسیب شناسی گفتار و زبان "لینکش کنید تا بقیه ی همکاران و خانواده ها هم در صورت نیاز استفادههای لازم را ببرند.
قبلا از همکاری شما متشکرم
www.language-speech.mihanblog.com

نگاه جمعه 30 دی 1390 ساعت 08:50 http://mahdiemehr.blogfa.com

بسم الله ارحمن الرحیم

"تقلب برسونید رفقا!!!"

منتظرم..

MF چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 16:23 http://casestudy.mihanblog.com

با سلام
دعوتید به " پیشنهادات درمانی "

با تشکر

فهرست گفتاردرمانان ایران پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 02:45 http://www.slpindex.com

با سلام. در صورت امکان لینک وبسایت فهرست گفتاردرمانان ایران به آدرس www.slpindex.com را در وبلاگ خوبتان قرار دهید.
با تشکر

سما دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 09:47

انجمن لکنت ایران
www.loknat.org

سلام
خسته نباشین
وبلاگ خوب دارن.
مطالبتون متنوعه. بیشتر به مطالب تخصصی بپرداززین خوبه. تو وبلاگ من لینک شدین با افتخار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد