دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

هیچ کس

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

                   وسعت تنهاییم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

                        گریه تنهاییم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

                     درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آنکه با آغازمن مانوس بو 
د 
                       

   لحظه پایانیم را حس نکر د 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
mahmood چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 18:25 http://www.eiml.blogfa.com

salam
haletoon khoobe?
vaghean az in ke dasti dar neveshtan darid behetoon tabrik migam
az in ro kheyli kheyli doos daram nazare shoma ro dar khosoose akharin postam bedoonam
pas in lotfo dashte bashid va yek nazar be poste jadide man bedid
bazam migam , nazare shoma baraye man kheyli moheme
az tavajohetoon sepasgozaram

سلام من قبلا نویسنده سایتی بودم که مطالبی تو این زمینه ها میذاشتیم اما متاسفانه فعلا سرم شلوغه و جدیدا مطلبی ننوشتم این مطلبو از وبلاگ دوستم کش رفتم برای تشکر از وقتی که گذاشتین حتما مطلبتونو میخونم
موفق باشین

س م ح چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 18:57 http://baraye2bar.blogsky.com

زیبا بود

نظر لطفتونه

زهره چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 20:27

فائزه چند وقت یه سوال بزرگ ذهنم رو مشغول کرده !!!!!!!!!!!!!!
آقا یا خانوم س م ح کی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
کیس جدید پیدا کردی ناقلا؟؟؟

خدا لعنتت کنه مگه من کیس دیگه ام دارم که این جدید باشه یا قدیم؟ این وصله ها به ما نمیچسبه خانم. ایشون یه بنده ی خداست که گاهی وقتا به وبمون سر میزنه همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد