دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

وقتِ خریدن لباسهای پاییزی دقت کنید:

وقتِ خریدن لباسهای پاییزی دقت 
 
 کنید: لباسهایی بخرید با جیبهای 
 
 بزرگ به اندازه ی دو دست ...  
 
شاید 
 
 همین پاییز عاشق شدید      
 
                             
نظرات 15 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 04:04

مرررررسی فائزه جان.من که پاییز رو خیلی دوست دارم.به قول ماث پادشاه فصل ها پاییز.....

خواهش می کنم عزیزززززززززم منم پاییزو به خاطر رنگ امیزیه قشنگش دوس دارم ولی بهارو بیشتر دوس دارم

عباس دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 04:12 http://.abdar.blogsky.com

جالب بود اگه موافق تبادل لینکی منو بنام بروزترین وبلاگ بلینک بعد خبر بده

اگه بقیه هم موافق بودن حتما
مرسی که اومدی

گفتارشیراز دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 04:27

سلام به دوستای گل همدانی . حالتون خوبه؟
مرسی از اینکه به ما سر زدید. وبلاگتونم خیلی خیلی عالیه .

سلام ممنون که سر زدید خوشحال میشم از کمکتون واسه بهتر شدن وبلاگمون استفاده کنم.

فائزه دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 04:30 http://mypositivepoints.blogsky.com/

سلام هم اسم
مرسی سر زدی
این پست آخرت معرکه بود:)

سلام مرسی عزیزم لطف داری

اسماعیل دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 08:34

سلام چی میگی برا خودت مثل اینکه خیلی دلت خوشه

علیک سلام
این درست تره -> چی میگین برا خودتون مثل اینکه خیلی دلتون خوشه.
حالا مگه چی شده ؟ چرا امپرت بالا زده؟

یه دوست دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 15:06 http://asemanmohabat.blogfa.com/


سپاس از حضورتان در آسمان محبت

آپ زیبایی بود

مرسی که اومدین خوشحال شدم

مرضیه سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 02:16

سلام عزیزم مطلبت خیلی قشنگه سعی کن به فعالیتت ادامه بدی

سلام مرسی که مطلبمو خوندی خوشحال میشم از نظراتت استفاده کنم گلم .

هزاره سوم چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 03:42 http://hezareh3.vcp.ir/

خدمات کامپیوتری و تکثیرات هزاره سوم »





فتوکپی-پرینت









با 10 تا 20 درصد تخفیف دانشجویی







آدرس: خیابان شریعتی– بالاتر از هتل مرمر جنب بانک اقتصاد نوین– کامپیوترهزاره­سوم

lord sd پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:26

شما کدوم 2 تا عاشقی رو دیدین که دستشون تو جیب هم باشه؟

عزیزم چشات ایراد داره یکم دقت کن می بینی
۱ راه دیگشم اینه که برات ۱ کیس پیدا کنم تا خودت امتحان کنی

lord sd پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:47

جدی میگین؟

بدم نمیاد امتحان کنم

کیس مناسب سراغ دارین؟

کیس مناسب که زیاده ولی اخه کی حاضره با تو رفیق شه ؟ مگه ادم قحطه ؟

lord sd پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 03:58

راستش خیلی ها دلشون میخواد

طبق آخرین سرشماری که کردم 58723 نفر یه 1000 تا این و اونور

میخوای شما رو هم اضافه کنم. اون موقع میشین: 58724

اونایی که دلشون میخاد تورو نمیخاد یکی دیگه رو میخاد شما احیانا تو خواب سرشماری نکردی؟ عزیزم مگه تو خواب ببینی اخی دلم برات سوخت طفلکی
نا امید نشو به تلاشت ادامه بده بالاخره یک چپر چلاقی پیدا میشه که سرش به سنگ بخوره و دوست تو شه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 04:14

نه بابا خواب نبود. وسط روز بود.

یه صف درست شده بود از جلو خونمون 3-4 دور ، دور خونمون و خیابوهای اطراف میگشت.

اگر بدونین چه وضعی راه افتاده بود. همش میخواستن جلو بزنن تا به خونمون نزدیک تر بشن. خلاصه مجبور شدم 2-3 دور بشمارم آخرش هم یه 1000 نفر خطا ایجاد شد



شما نمیخواد دلت به حال من بسوزه. یه کم به فکر خودت باش تا بتونی حداقل تو 50-60 سالگی ازدواج کنی



وااااااااااااااااای جدی میگی؟ یعنی تو شهر شما اینقد اسکل داره؟ چه جالب
ازدواج؟ مگه دیونه ام ۱ اقا بالاسر برا خودم بیارم؟ مگه مجردی چشه؟ به این خوبی
پسرا سروته ۱ کرباسن واقعا نمیدونم فلسفه خلقت شما پسرا چیه

lord sd پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 04:25

اگر پسر ها نباشن اون موقع کی به دخترها بخنده


شاید فلسفه خلقت پسرها رو ندونی ولی فلسفه خلقت دخترها اینه که پسرها بهشون بخندن و تفریح کنن



فعلن موفق باشی

ادامه کل کل باشه برا یه روز دیگه

اخه پسرا کار مهم تری ندارن البته همشون این جوری نیستن ها ولی این وسط نخاله هایی مثل تو پیدا میشه که کاریش نمیشه کرد
خوشحال میشم اگه برام نظر نذاری
شوخی کردم مرسی اومدی وبلاگمون شبت بخیر

مریم سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:39

فائزه پستات عالیه. خیلی قشنگه اما مطالب ضد پسرت رو هم بذار من پشتتم نترس

میم جون پسرای کلاسمون بهشون بر می خوره مطلب ضد پسر بذارم ( مامانم ایناااااااا )
تو وبلاگ خودم میذارم غصه نخور
دمت گرم همشهری
بازم بهمون سر بزن

مریم جمعه 30 مهر 1389 ساعت 04:38

سلام فائزه جون. اشکالی نداره بذار دیگه . اینجا باحال تره فائزه . بذار بر بخوره منکه میذارم تو وبم

سلام گلم این وبلاگ علمیه جای اونطور مطالب نیست بیا وبلاگ خودم هرچقد بخوای برات میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد