دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

منابع کارشناسی ارشد گفتار درمانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته  گفتاردرمانی

بر اساس مصوب سی و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

 مورخ 9/10/1385

اختلالات صوت(ضریب 2)      

 

1.Boone,D.R.&Mc Falan, S.C&Von Berg,S.L.2005.Thr Voice and Voice Therapy.PEARSON.Boston.

اختلالات واج شناختی و آواشناختی(ضریب 2)

 

1.Mc Neil,M.R(1997)Clinical Management of sensorimotor Speech Disorders.Thieme.new york.

 

2.Bernthal,Bankson(2006).Articulation and Phonological Disorders,USA.

 

اختلالات روانی گفتار(ضریب 2)

 

1.     شفیعی،بیژن.رضایی راد،امین(1383).تندگویی(کلاترینگ)انتشارات عروج.

 

             2.    Guitar,B.(2006).Sttutering:An Integrated Approach to its Nature and reatment.Lippincott William&Wilkins.New York.

اختلالات زبان در دوره رشد(ضریب 2)

1. Stackhous,J.Wells,B.(2001).Children's Speech and Literacy Difficulties,Identification and Intervention.Whurr publishers.London. 

 

2. Rhea,P(2006)Language Disorders from Infancy through Adolescent.

 

اختلالات اکتسابی زبان(ضریب 2)

 

1.Basso,Anna.(2003).Aphasia & its Therapy,Oxford University Press.1st Edition.

بچه ها ما میتونیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد