دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

خودهیپنوتیزمی

قسمت اول

"خودهیپنوتیزم"کلید مغز،عواطف و احساسات است. به عبارت دیگر نسخه خوشبختی و داروی خونسردی و آرامش در مقابل همه بحرانها و رویدادهای ناگوار تلخ زندگی است.

"خودهیپنوتیزم"هر فردی را قادر می سازد که در مقابل همه مشکلات مادی،معنوی،عشقی و اجتماعی زندگی در کمال خونسردی و نشاط مبارزه کند و پیروز شود یا خونسرد و بیتفاوت رها کند تا خودش حل شود.

"خودهیپنوتیزم" بهترین داروی رفع اختلافات خانوادگی است نه تنها از بالا رفتن آمار تلاق و متارکه جلوگیری می کند بلکه ناراحتی و اختلافات عصبی زنها و شوهرها را از بین می برد و قدرت گذشت و سازش آنها را زیاد می کند که بتوانند با یکدیگر در صفا و صمیمیت بسر برند.

هر فرد مانند هوا به "خودهیپنوتیزم" احتیاج دارد .

"خودهیپنوتیزم"شما را به آرامش و سکون می رساند. شما را به دنیای آرامش و راحتی اعضاء و اعصاب می رساند.به کمک هیپنوتیزم شما می توانید ظلمها ،بی عدالتیها، حق کشیها،قانون شکنیهای زائیده اجتماع سرمایه داری را اگر نمی توانید از بین ببرید لااقل تحمل کنید. برای انسانهای حساس و با عاطفه ای که مظالم اجتماعی اشک بر دیدگانشان جاری می سازد،تا جاییکه آنها را به سر حد جنون و خودکشی می کشاند "خودهیپنوتیزم" مرهم این جراحات روحی آنهاست و به آنها فرصت می دهد که خودکشی نکنند. فقط تا حدی متاثر شوند. به اندازه لزوم که بتوانند در رفع مظالم اجتماعی عاقلانه و دانشمندانه تلاش کنند.

"خودهیپنوتیزم"به کمک عشاق دلسوخته از رنج معشوقان می شتابد تا بتوانند این دلربایان بی وفا،فریبکار و ظالم را برای همیشه فراموش کنند.

"خودهیپنوتیزم" مرهم درد جانگداز مادری است که در غم مرگ فرزند خود ،در آتش حرمان شعله ور است.

"خودهیپنوتیزم" اگر استمرار یابد، آنچنان تفکر و تعقل و استعدادهای درونی را پرورش می دهد و بزرگ می کند که انسان معمولی را تبدیل به نابغه ای بزرگ جهانی خواهد کرد.

"خودهیپنوتیزم" می تواند مشکلات بی خوابی،تمرکز فکر، مقاوت جسمی و فکری، تیزبینی و تیز شنوایی،یادگیری،حافظه و ترس از دندانپزشکی و....را رفع کند

"خودهیپنوتیزم" میتواند لکنت زبان را معالجه کند و به ترک بسیاری از عادات ناپسند کمک کند

"خودهیپنوتیزم"می تواند کمک کند تا به ما الهام شود کسانیکه "خودهیپنوتیزم" را آموخته اند مثلا یک نویسنده یا شاعر درباره هر موضوعی که می خواهند مقاله ای بنویسند یا شعری بگویند به کمک "خودهیپنوتیزم" موضوع و کلمات از ضمیر ناخودآگاه خودشان الهام می گیرند

با "خودهیپنوتیزم"میتوان اطلاعات را از ضمیر ناخودآگاه دریافت کرد

"یونگ"یکی از دانشمندان بزرگ جهانی معتقد است "ضمیرناخودآگاه"دریچه و کانالی است بسوی خداوند و در عمل می بینیم پیامبران کسانی هستند که ضمیر ناخودآگاه آنها به حد اعلا تقویت شده بوده است. عرفا و صوفیان پس از سالها تمرین و ممارست به ناخودآگاه مطلق یعنی به حالت "دائما هیپنوتیز" عمیق می رسند.پس با توجه به این دلایل است شاعری که بر فراز ناخودآگاه تکیه می کند،اشعارش از دنیای دیگر به او الهام می شود.

"خودهیپنوتیزم" در ورزشهای رزمی نیز به چشم می خورد همچنانکه می دانید اساس و پایه ی این ورزشها تمرکز بالا می باشد این ورزشکاران می آموزند که در هنگام تلاش و نیاز با خودهیپنوتیزم استعداد  شگرف خود را بروز دهند و حتی جراحات وارده را نه حس می کنند و نه احساس در می کنند و محل جراحات ناشی از سلاحهای برنده به سرعت التیام می پذیرد . یکی از حالات هیپنوتیزم حالتی است به نام" کاتالپسی" که در این حالت ماهیچه ها مانند استخوان سفت و محکم می شوند و در چنین حالتی است که هر یک از اعضاء گوشتی بدن نیز به آلتی کوبنده و برنده تبدیل می شود.

"خودهیپنوتیزم"شبیه وان حمامی است که روح و روان شما را شستشو می دهد. پاک و منزه می شوید انگار آماده می شوید که هر کاری را که دوست دارید شروع کنید و با موفقیت خاتمه دهید.

ادامه دارد.... 

 

 

نوشته شده توسط زهره

نظرات 1 + ارسال نظر
فایزه سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 16:28

سلام
زهره جون عزیزم دچار بیش فعالی شدی برای فردا بهت نوبت میدم بیا مطبم ایشالا خوب میشی گلم نگران نباش

سلام . بمیری تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد