دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

یه نظر

سلام به تمامی بچه های خوب گفتار!!!!!یه چیزو صادقانه میخوام در مورد وبلاگمون بگم!!این نظر منه شایدم نظر خیلی از بازدید کننده ها (البته هرچند احساس میکنم فقط همین ۳-۴ نفریم که مینویسیم و واسه هم نظر میذاریم) !!خلاصه اینکه مطالبمون یه نواخته~ زیادی علمیه(الان یه کم بهتر شده)یکی ریز مینویسه یکی درشت -قرمز سبز صورتی......(منظورم شخص خاصی نیستا)سعی کنیم بیشتر عنوان ها یا قسمتای مهم رنگی و بزرگ نوشته شن!رنگایی استفاده کنیم که با زمینه ی ابی یه کم هماهنگی داشته باشه! در اخر ممنون میشم اگه نظرتونو در مورد نظرم بدونم!! 

از طرف نسیم

نظرات 4 + ارسال نظر
اسماعیل یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 01:58 http://e-khaledi.blogsky.com

سلام خسته نباشید
خیلی خوبه این طوری حتما این کار رو میکنیم

زهره یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 04:19

سلام. ممنون از پیشنهاد مفیدتون. من به نوبه خود سعی می کنم رعایت کنم.

زهره یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 04:27

راستی بچه های دیگه هم به وب میاند فقط خداروشکر چشمه نظراتشون خشک شده .

فایزه یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 17:54

سلام
من فکر میکنم کلا ۴نفر به وب سر میزنن و مطلب میذارن
چقد خوب میشد اگه همه فعالیت داشتن
۱نفر به من گفت میترسه به چشم بدی بهش نگاه شه
من میگم بچه های کلاس ما اونقد جنبه دارن که هر مطلب یا نظریو به دید همکلاسی نگاه کنن نه چیز دیگه

سلام منم دوست داشتم همه فعالییت کنن!کسی هم که فکر میکنه ممکنه در موردش قضاوت بد شه اشتباه میکنه!مگه میخواد چیکار کنه ۴!تا مطلب که این حرفارو نداره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد