دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

طنز در مورد اقایون

جمعه 14 خرداد ماه سال 1389 ساعت 4:50 PM

نکات ایمنی لازم برای خواندن این مطلب :

آقایون محترم دور از چشم همسرتان این مطلب را بخوانید. در هین خواندن خود را کنترل کنید تا بلند بلند نخندید تا همسرتان متوجه شود و پس از خواندن این مطلب رفتارتان عادی باشد و مراقب باشید که یاد این مطالب نیفتید.



- مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !

دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !!!!


- مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند
بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن
ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!!


- بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و
زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!

- زن به شوهر : من احمق بودم که باهات ازدواج کردم !
مرد : عزیزم چرا عصبانی می شی ! خب من هم عاشقت بودم اینو نفهمیدم !!!

- مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!
چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

- بچه از باباش میپرسه: بابا، تو بهشت زنها از شوهراشون جدا زندگی میکنند یا باهم هستن؟
باباهه میگه: بچه جون، اگه زنها با شوهراشون یکجا باشن که آنجا دیگه بهشت نمیشه ‎ !!

- یک زن نگران آینده است تا زمانی که شوهر کند
یک مرد هرگز نگران آینده نیست تا زمانی که زن بگیرد
- یک مرد موفق مردیست که درآمدش بیشتر از مبلغی باشد که زنش خرج می کند
یک زن موفق زنیست که بتواند چنین مردی را پیدا کند

- سربازی راهیست برای آدم کردن پسرها اما هیچ راهی برای آدم کردن دخترها وجود نداره!


- مردی با افتخار گفت: زن من یک فرشته است

مرد دیگری جواب داد: خوش به حالت، زن من هنوز زنده است



و در انتها...



قوانین طلایی زن داری

قانون اول:

باید زنی داشته باشید که در کارهای خانه مثل آشپزی، تمیزکاری، گردگیری و ... خوب باشد ‎.

قانون دوم:

باید زنی داشته باشید که موجبات سرگرمی و خنده و شادی شما را فراهم نماید ‎.

قانون سوم:

باید زنی داشته باشید مورد اعتماد و اطمینان و راستگو‎ .

قانون چهارم:

باید زنی داشته باشید که از بودن با او لذت ببرید و باعث آرامش خاطر شما باشد‎ .
ش
قانون پنجم: (مهمترین قانون)

خیلی خیلی اهمیت دارد که این چهار زن از وجود یکدیگر بی خبر باشند ‎!!!
نظرات 10 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 04:26

راجع به جمله سربازی چون دخترا از تو شکم مامانشون آدمند نیاز به هیچ وسیله ای برای تربیت انها نیست اما........
اما پسرا سربازی هم برند (البته با عرض پوزش ) آدم نمیشند

شما که فش رو دادید دیگه با عرض پوزش نمی خواست

زهره یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 07:02

سلام. با عرض پوزش مجدد. فحش ندادم که
خداییش خودتون قضاوت کنید راستش رو نگفتم؟؟؟؟

سلام نه راستشو نگفتید
باز هم فحش دادید بعد میگید چی گفتم

ف یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 17:50

با نوشتن اینطور مطالب عقده های درونیتون تخلیه میشه
ادامه بده پسر خوب تو میتونی
برا شفای بیماران اسلام بلند صلوات

فکر نمیکردم دختر خوب تو این همه حرف بلد باشی
اگه این همه حرف بزنی سهمیه سال بعدت تموم میشه
نگران نشو الان واست صلوات میفرستیم
به امید شفای عاجل

ف چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 18:23

نگران سهمیه من نباش ازاد میگیرم

سلام
واسه خودت گفتم که این قدر باطری مصرف نکنی
زیاد جدی نگیر شوخی کردم .مرسی

خودتونید دخترا!!!!!! شنبه 5 تیر 1389 ساعت 04:49

سلام مطلب خنده داری بود تا می تونید این خانوما رو لهشون کنید تا بفهمند هنوز هستند مردانی که می تونند سالار بودنشون رو نشون بدن
اما اینکه دخترا آدم نمیشند باید گفت انجام محال ذاتی از اراده خداوند خارج است و این از ضعف قدرت خداوند نیست که اینا آدم نمی شند در اصل این کار نشدنیه!!!!!!!!!!!!!

ایول به معلوماتت

فائزه یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 18:45

حیف الان وقت ندارم تابستون جواب این مطلبتو میدم
نگران باطریم نباش از انرژی خورشیدی استفاده می کنم

یعنی زمستون اصلا کار نمی کنی
تابستون حتما انرژیت خیلی زیاد میشه یه وقت ذوب نشی

فائزه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 19:45

مگه خورشید تو زمستون نیس توصیه میکنم سطح معلوماتتو افزایش بدی زشته مثلا دانشجویی

بابا الاهه ی معلومات یه کلاس اطلاعات عمومی برامون بذار

فائزه سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 19:42

سطح کلاسای من خیلی پیشرفته تر از معلومات توئه اول برو دوره ی مقدماتیشو بگذرون بعد بیا کلاس من

به عنوان یه همکلاسی تو کلاست مارو قبول کن

فایزه شنبه 19 تیر 1389 ساعت 04:54

اختیار دارین داداش
اگه ۱ وقت چیزی میکنم به دل نگیر بذار رو حساب خواهر و برادری

اسماعیل پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 01:51

این حرف ها چیه خواهش میکنم اختیار دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد