دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

شعرازدکترعلی شریعتی

خدایا کفر نمی گویم   ، پریشانم

چه می خواهی تو از جانم؟

مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی

خداوندا  تو مسئولی

خداوندا  تو میدانی

که انسان بودن و ماندن دراین دنیا چه دشوار است

!چه رنجی می کشد آنکس که انسان است واز احساس سرشار است  

نظرات 5 + ارسال نظر
معراج شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 01:13 http://www.rapcode.blogfa.com

سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

معراج شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 01:17 http://www.rapcode.blogfa.com

سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

زهره شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 05:01

سلام.خوشحالم سرتون بالاخره خلوت شد و یه سری به وب زدید.من برا دکتر شریعتی احترام زیادی قائلم اما به نظر من هر شخصی می تونه هم انسان باشه و هم احساس داشته باشه بدونه اینکه بخواد رنجی رو تحمل کنه.

سلام
ببخشیداولی آدم بااحساس همیشه یه جورای رنج دیده است قبول کنید

پروانه شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 09:51

سلام.این شعر دکتر شریعتی مفهوم جالبی داره.ممنون.من کاملش رو دارم که با اجازتون میذارم

سلام مرسی که مطالبو میخونی...........................................
خواهش میکنم.بااین کار لطف بزرگی در حقم کردید.بازم ممنون

نسیم احمدی جمعه 24 دی 1389 ساعت 23:28 http://tanhatakhoda.blogfa.com

سلام
نسیم احمدی هستم
دانشجوی ارشد گفتاردرمانی
دانشگاه ایران
ما روردی 85 بودیم دوره ی کارشناسی
این هم وبلاگ گروهمونه
ُُst32.blogfa.com ما دوره ی سی و دوم بودیم
یادش بخیر چه دورانی بود .
ولی تقریباً تعطیل شده
خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم .
راستی خوونه ی ما هم همدانه
پیشنهاد می کنم که اسم همه ی بچه های کلاستون رو تووی توضیحات گوشه ی وبلاگ بنویسین قشنگ می شه

مرسی نسیم جون که بهمون سر زدی.چه جالب که شمام همدانی.ممنون از پیشنهادت.تو وب جدیدمون اینکار رو کردیم.بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد