دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

نان(دکترشریعتی)

مارکسیسم می گوید: 
 رفیق، نانت را خودت بخور،
حرفت را من می زنم.

فاشیسم می گوید: 
 رفیق نانت را من می خورم،
حرفت را هم من می زنم
و تو فقط برای من کف بزن.

اسلام حقیقی می گوید: 
 نانت را خودت بخور،
حرفت را هم خودت بزن
و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.

اسلام دروغین می گوید:  
تو نانت را بیاور به ما بده
و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم،
اماّ آن حرفی را که ما می گوییم بزن
 

دکترعلی شریعتی1345

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 16:20 http://hezareh3.vcp.com

سلام آفرین به این نوشتار یه سری به ما بزن
http://hezareh3.vcp.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد