دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

دانشجویان گفتار درمانی همدان ۸۸

وظیفه یک گفتاردرمانگر کمک به افرادیست که دچار اختلالات تکلم هستند تا این بیماران نیز مانند سایرین از گفتار طبیعی بر خوردار شوند

درختان عجیب و بسیار بسیار زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 21:09

نه درختا هستن من گنجشگ رو گفتم !خذفش کردی؟؟!!!

نسیم چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 21:41

من از سومی خوشم اومد

فائزه جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 21:02

سومیه مثل ۱ خونه میمونه که هنوز دیواراشو نساختن زندگی تو همچین خونه ای چقد رویاییه ولی من اولی رو بیشتر پسند کردم

فایزه شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 18:05

کدوم گنجشک؟

نسیم پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 07:00

هرکدوم یه قشنگی دارن اولی ی جوریه ادم لذت می بره زیر سایش بشینه!با عظمته وگرنه همشون قشنگن

اره ولی اولیه رمز و راز خاصی لابه لای شاخه هاشه ادمو میبره تو افسانه ها

نسیم پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 07:02

همون که اول گذاشته بودی

اون گنجشکه 1 مطلب خیلی قشنگ بود اما نمیدونم چرا عکسو تو کامپیوتر من نشون نمیداد واسه همین پاکش کردم کامپیوتر تو نشون میداد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد